niedziela, 28 września 2014

NOWE CENTRUM DOWODZENIA - LENOVO S 210 TOUCH

Dzisiaj na blogu trochę techniki elektronicznej.
Codzienne "walki" z mężem o laptopa to był standard. Na zmianę zajmowaliśmy nasze centrum dowodzenia, raz ja raz on. Z zamiarem zakupu nowego sprzętu, zanosiłam się kilka tygodni.

notebook lenovo s 210 touch biały, notebook lenovo, laptop lenovo alburnumbybiel.blogspot.com, nowości alburnumbybiel, nowości techniczne na alburnumbybiel.blogspot.com, biały laptop notebook,recencja lenovo s 210 touch,


Musiał on spełniać kilka moich oczekiwań. I dokładnie to o co mi chodziło, znalazłam po raz kolejny u firmy Lenovo.
Nowy notebook musiał być praktyczny, nieduży aby mógł się swobodnie zmieścić w torebce, w miarę lekki,musiał być koloru białego (kobiecy punkt widzenia elektroniki) a dane techniczne w miarę przyzwoite. Oczywiści rolę grała również cena - musiała być przystępna.

notebook lenovo s 210 touch biały, notebook lenovo, laptop lenovo alburnumbybiel.blogspot.com, nowości alburnumbybiel, nowości techniczne na alburnumbybiel.blogspot.com, biały laptop notebook,recencja lenovo s 210 touch,

Zdecydowałam się na Lenovo S 210 Touch, który spełnił w 100% moje oczekiwania.
Notebook ma 11.6", waży 1400 g, wbudowany czytnik karty pamięci i głośniki stereo po prostu idealny do pracy w terenie.
Nowością jest dla mnie, Windows 8 oraz dotykowy ekran. Pracując wcześniej na Windows'ie Vista musiałam, zapoznać się i rozpracować zupełnie inny nowy system. Dotykowy ekran jest fajnym i ciekawym rozwiązaniem, ułatwiającym codzienną obsługę laptopa.

notebook lenovo s 210 touch biały, notebook lenovo, laptop lenovo alburnumbybiel.blogspot.com, nowości alburnumbybiel, nowości techniczne na alburnumbybiel.blogspot.com, biały laptop notebook,recencja lenovo s 210 touch,

Mam nadzieję że, będzie mi służył długo i sprawnie przy pracy nad blogiem i tworzeniem dla Was nowych, ciekawych postów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz