niedziela, 12 kwietnia 2015

WIOSENNA STYLIZACJA ZE SPÓDNICĄ MIDI

         

             W dzisiejszym poście przedstawiam Wam wiosenną stylizację ze spódnicą o długości midi. Połączenie błękitu z bielą zawsze wygląda dobrze i świeżo. Spódnica w nietuzinkowy wzór białe konie wygląda oryginalnie a tiulowa podszewka nadaje jej eleganckiego charakteru. Do całości dobrałam klasyczną białą koszulę i meliski (o baletkach pojawi się osobny wpis). Delikatne kolczyki i zegarek są subtelnymi dodatkami do całości. 



           Szpilki szybko zmieniłam na baletki, ponieważ nie jestem mistrzynią w chodzeniu w butach na obcasie :). Cenię sobie wygodę i zdecydowanie nie cierpię dla mody. 






koszula - Zara
spódnica - Mohito
buty - Mel by Melissa


6 komentarzy:

  1. Piękna spódnica! niestety ja już nie zdążyłam jej kupić :( jak by Ci się znudziła chętnie ją odkupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję. jak coś dam znać. pozdrawiam

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Pani Ewelina czy spodnica jest na sprzedaż?

      Usuń
    4. Aniu niestety na chwilę obecną nie sprzedaję spódnicy.

      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Pani Ewelina może chce Pani sprzedać spodnice? Chetnievodkupie

    OdpowiedzUsuń