środa, 13 maja 2015

NOWOŚCI W KOSMETYCZCE

         Ostatnio do mojej kosmetyczki wpadło kilka nowości. Kilka lakierów do paznokci, idealny krem do rąk czy tonik do twarzy. Krem i tonik stosowałam już wcześniej i z miłą chęcią wróciłam do nich na nowo.


Efekt hybrydy na paznokciach bez wizyty u kosmetyczki?



Firmy kosmetyczne idą naprzeciw tradycyjnej hybrydzie. W drogeriach pojawiły się lakiery do paznokci dające efekt hybrydy. Lakiery te zostawiają grubszą warstwę lakieru oraz nadają wysoki połysk. Po umalowaniu paznokci powierzchnia jest gładka, gruba i ma wysoki połysk. Dziewczyny spokojnie nie musicie wymieniać wszystkich lakierów na tych z efektem żelu. Firma Golden Rose stworzyła Gel Look Top Coat. To preparat który, stosujemy na sam koniec kolorowania paznokci. Daje efekt żelu i tak jak w przypadku gel lakierów po Gel Look Top Coat nasz zwykły lakier nabiera połysku, równości i grubości. Trzecim lakierem jest Golden Rose Jolly Jewels to brokat zatopiony w kryjącym lakierze, oryginalny i niesamowity efekt. Jedyny minus to zmywanie, trzeba się trochę nagimnastykować aby go usunąć z paznokci.


Coś na twarz w sam raz na wiosnę.


Fluid od Dr Irena Eris ProVoke Mat to delikatna i lekka konsystencja dobrze sprawdza się na pierwsze dni ciepła. Podkład lekko kryje i matuje. Na twarzy bez poprawek utrzymuje się do 6-7 h.
Srebro koloidalne to tonik cud. Ma szereg zastosowań zdrowotnych działa grzybo, bakterio i wirusobójczo. Stosowany dwa razy dziennie w formie toniku do przemywania twarzy ma zbawienny wpływ na cerę z problemami. Oczyszcza i reguluje wydzielanie sebum, ogranicza przetłuszczanie skóry trądzikowej i powstawania zaskórników ( naprawdę!!!). Cera już po kilku zastosowaniach wydaję się być odświeżona o ładnym kolorycie i delikatnie zmatowiona. Ma również właściwości matujące. Jedak mam jedną uwagę lekko przesusza skórę twarzy.

Coś na włosy, coś na ręce.


Szczotka do włosów Tangle Teezer. O tej wspaniałej szczotce słyszałam i czytałam bardzo wiele. Kilka razy zbierałam się do zamówienia. Pojawiła się w drogerii i była od razu moja. Jest genialna delikatnie rozczesuje włosy, nie elektryzuje ich i nie łamie. Czesanie długich włosów stało się prawdziwą przyjemnością.
Krem do rąk Mediderm. Krem przeznaczony dla osób z AZS, egzemą lub łuszczycą. Osobiście żadnych z tych chorób nie mam lecz moje ręce po zimie były bardzo wysuszone i zniszczone. Mediderm świetnie sobie radzi z tego typu sprawami. Regeneruje i odżywia naskórek bez uczucia tłustości i klejenia się. Już w przeciągu 2 tygodni doprowadzi nasze dłonie do idealnego wyglądu. Zdecydowaną zaletą jest niska cena ok 7zł.

W ostatnim czasie stałam się zwolenniczką kosmetyków bez parabenów, sztucznych zapachów i zbędnej chemii.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz