niedziela, 27 września 2015

Z CZYM POŁĄCZYĆ WZORZYSTE CZARNO-BIAŁE SPODNIE?

            Dzisiaj postawiłam na czarno-biały strój. Całe lato królowały u mnie wszystkie kolory tęczy, a czarnego nie ujrzałam przez kilka miesięcy. Powiem szczerze że niechętnie widzę się w czerni i sukcesywnie pozbywam się jej z szafy na rzecz radośniejszych kolorów. Czernią czuję się przytłoczona i wyglądam na smutną a może po prostu z niej wyrosłam. Podstawą mojego ubioru są czarno-białe spodnie w mazaje, które są dość krzykliwe. Całą resztę postanowiłam utrzymać w monochromatycznym charakterze. Wygodne czarne mokasynki, duża torba typu shopper i kamizelka zapewniają wygodę i swobodę.




kamizelka - Concept K
sweter - Zara
spodnie - Cambio
torba - Longchamp
buty - LV
zegarek - MK





Zapraszam Was do śledzenia mnie na instagramie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz