środa, 6 stycznia 2016

NA NOWY ROK - KILKA NOWOŚCI

           Witam Was w Nowym Roku. Mam nadzieję, że okres świąteczno-noworoczny minął Wam okraszony wspaniałym humorem i rodzinną atmosferą.  W Nowym Roku życzę Wam z całego serca mnóstwo pozytywnej energii, uśmiechu, miłości i spełnienia swoich postanowień i marzeń.

           Nowy Rok, nowe postanowienia, nowe założenia i nowości, które ostatnio do mnie wpadły.

Na pierwszy rzut idzie portfel. Decyzja o zakupie nowego była szybka, ponieważ mój stary portfel był tak wypchany różnymi wizytówkami i kartami lojalnościowymi, że aż się nie zapinał. Wybór padł na Micheala Korsa model Florence Large Billfold. Jest pojemny, z dużą ilością przegródek i kieszonek.  Wykonany jest ze skóry, mam ogromną nadzieję że posłuży mi przez kilka lat.           



 Moda na futrzane pompony przypinane do torebek trwa na dobre. Ja również się skusiłam na tę modę. Zimą zdecydowanie stawiam na małe torebki na długim pasku. Są wygodniejsze i poręczniejsze przy puchowej kurtce. Do jasnej torebki doczepiłam siwy i różowy pompon ze złotymi elementami. Siwego dostałam od Świętego Mikołaja a różowego możecie kupić w Mohito (najnowsza kolekcja).


  Poniżej ten biały dysk to bardzo przydatny gadżet dla każdej kobiety. My kobiety mamy tą przypadłość, że im większa torebka tym więcej do niej napakowane. Odnalezienie czegokolwiek graniczy z cudem, a my mamy wrażenie, że nasza torba nie ma dna. Też tak macie? Idealnym rozwiązaniem jest świecąca lampka na dotyk. Odszukanie telefonu, kluczyków do samochodu czy mieszkania nie będzie nam już straszne. Wszystko będzie idealnie widać. 




Na koniec mój anioł stróż. Nic więcej pisać nie muszę...<3









2 komentarze: