piątek, 15 sierpnia 2014

PERFUMY NA CO DZIEŃ - ZARA FRUITY


Buteleczkę perfum mam zawsze przy sobie. Ulubionymi są świeże, kwiatowe, owocowe i morskie zapachy. Czasami kupuję te droższe czasami tańsze. Kończę jeden flakonik i kupuję następny. 

zara fruity, zara perfumy, zara fruity perfumy, alburnumbybiel, zapachy zara,

Około 2 lat temu pierwszy raz kupiłam perfumy z Zary. Zara Fruity ma fantastyczny, delikatny, świeży zapach.
Nutę głowy stanowi grejpfrut, nutą serca jest róża,  a nutami bazy jest ambra, wanilia i drzewo sandałowe.
Podobno tymi perfumami pachnie mi totalnie wszystko (łącznie z samochodem:)). Ten flakonik jest chyba piątym zakupionym i na pewno nie ostatnim. Są moimi ulubionymi codziennymi psikaczami.
W porównaniu jakość do ceny myślę, że cena do jakość a jakość do ceny są dobre. Dużym plusem jest również pojemność 100 ml.

zara fruity, zara perfumy, zara fruity perfumy, alburnumbybiel, zapachy zara,

Idealny zapach na wiosnę i lato, lekkie, świeże i energetyzujące.
Dostępne są również w doupack'u z zapachem Zara Oriental. Oriental są już cięższymi perfumami o nutach frezji, cedru i karmu.



P.S. A Wy posiadacie swój ulubiony zapach do którego wracacie? 
Podzielcie się nim w komentarzu.


3 komentarze:

  1. pamiętasz ile za nie zapłaciłaś i czy są jeszcze dostępne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę że są dostępne a cena ok 40zł, mój ukochany zapach:))

      Usuń
  2. Perfumy cały czas dostępne, zakupiłam tydzień temu w sklepie stacjonarny :) super zapach, aż sama jestem zaskoczona, ze tak trwały :)

    OdpowiedzUsuń