czwartek, 9 lipca 2015

DIY - NEONOWA KOPERTÓWKA Z WIKLINY

            Moc wyprzedaży w pełni. W galeriach handlowych w każdym sklepie, z witryn sklepowych biją w nas olbrzymie napisy SALE, WYPRZEDAŻ, - 50% czy 70%. Prawdziwy raj żeby zrobić zakupy za bezcen. Chociaż rozsądnie podchodzę do przecen i nie ponosi mnie fala euforii lubię kupić fajną a tanią rzecz. 
          Skorzystałam z okazji -50% w H&M i kupiłam uroczą, neonową kopertówkę  ozdobioną złotym łańcuchem. Forma, kolor, wykonanie i materiał kopertówki bardzo mi odpowiadał a cena 20 zł jeszcze bardziej. Jednak brakowało mi w niej jednego elementu by była idealna - paska. Z pomocą mi przyszła wizyta w pasmanterii. Za około 10 zł kupiłam metr złotego łańcucha i zaczepy. Kombinerki poszły w ruch a efekt końcowy jest idealny. 







         
            Uwielbiam przerabiać różne rzeczy, przy odrobinie fantazji możemy wyczarować piękne rzeczy. 



3 komentarze:

  1. Bardzo fajnie wyszła ta torebka, jest teraz praktyczniejsza, muszę sama spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń