niedziela, 5 lipca 2015

MIX ZDJĘĆ - CZERWIEC

           Czerwiec zleciał mi niezwykle szybko, dobrze się nie obejrzałam a już był pierwszy lipiec. Szósty miesiąc roku obfitował w wiele wyjść z przyjaciółmi, spotkania rodzinne, grille i codzienną bieganinę. Tygodnie składały się z poniedziałku i piątku oraz oczywiście weekendu. W całym tym pędzie nawet nie miałam czasu pomyśleć o blogu, ponieważ komputer odpalałam raz na kilka dni.....aż mi wstyd!
Lato zaczęło się od cudownej upalnej pogody zachęcającej do opalania, pływania, grillowania i relaksowania na świeżym powietrzu. 
Lipiec również zapowiada się niezwykle gorąco a w sierpniu długo wyczekiwany urlop:).

Poniżej przedstawiam mix zdjęć z ubiegłego miesiąca. 

Jimek umila mi codzienną jazdę samochodem, płyta z koncertu pełna petarda.

Outfity colorful. 




Wypad do Ikea zawsze mile widziany.

Weekend miasto i ognisko.

Kicia już nie wytrzymuje tych upałów.

Basen leżak - leżak basen.

            Jak sami widzicie działo się dużo, mam nadzieję że, również Wy spędzacie aktywnie czas, który pozostawi wiele niezapomnianych chwil i wspomnień. 

Do następnego!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz