wtorek, 25 listopada 2014

NOWOŚCI - NIKE DUNK SKY HI "VELVET BROWN"



alburnumbybiel stylizacje, nike dunk sky hi, obuwie alburnumbybiel, moda alburnumbybiel,

Moda na sneakers'y na koturnie panuje już od dłuższego czasu. W końcu i ta mnie dopadła.
Chodziłam, krążyłam, oglądałam, przymierzałam aż w końcu się zdecydowałam.
Wybór padł na Nike Dunk Sky Hi w kolorze brązowym. Koturn nie jest zbyt wysoki, przez co są bardzo wygodne. Dodatkową zaletą jest wbudowana w koturny poduszka powietrzna,  podnosząca komfort chodzenia. W całości wykonane za skóry. Kolor brązowy będzie ciekawym odcięciem od szaro-czarnych zimowych stylizacji. Buty na koturnach są świetną alternatywą dla obcasów i o niebo wygodniejsze.
Dla mnie osobiście strzał w dziesiątkę na jesień/zimę. 


alburnumbybiel stylizacje, nike dunk sky hi, obuwie alburnumbybiel, moda alburnumbybiel,

alburnumbybiel stylizacje, nike dunk sky hi, obuwie alburnumbybiel, moda alburnumbybiel,

alburnumbybiel stylizacje, nike dunk sky hi, obuwie alburnumbybiel, moda alburnumbybiel,


3 komentarze:

  1. fajne, bardzo fajne, ja również kupiłam sobie ostatnio takie w kolorze białym i czarnym, bardzo wygodne, można poczuć się elegancko i jednoczesnie sportowo

    OdpowiedzUsuń
  2. dlaczego kupiłaś brązowe? mnie sprzedawca nabrał nie wyraźnym zdjęciem i szukam plusów w tym brązie? Może mnie przekonasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się miedzy brązowymi a czarnymi łączonymi z materiałem, wybrałam brąz ze względu na skórę i porę zimową. Noszę je do wszystkiego od jeansów, spodnie woskowane, spódnice do legginsów, i wbrew pozorom dobrze komponują ze wszystkimi kolorami. Postawiłam na brąz bo już miałam dosyć czerni w szafie. Jestem z nich bardzo zadowolona.
      Pozdrawiam

      Usuń