środa, 24 grudnia 2014

ŚWIĘTA BOŻEGO NARODZENIA - DEKORACJA DOMU

Dzisiaj Wigilia, w domach o tej porze powinno być już dopięte wszystko na ostatni guzik.
W tym roku święta spędzamy u rodziców i rodziny, prawie ominęło mnie gotowanie i pieczenie. Na życzenie taty zrobiłam tylko sushi i pyszny sernik królewski.
Tym razem skupiłam się na dekoracjach świątecznych w domu. Są stonowane utrzymane w biało, srebrno, czerwono, granatowej kolorystyce.
Choinka ubrana w biało-srebrne świecidełka prezentuje się pięknie a zapach unosi się w całym mieszkaniu.



Na komodzie zagościły białe porcelanowe świeczniki oraz śnieżna kula z Rodziną Świętą i pozytywką.



Na stoliku gwiazda betlejemska, mała szopka i Jezus na sianku.


Sofę przykryłam białym pledem i poukładałam poduszki z motywem renifera i z granatowego jeansu.


W przedpokoju również, zagościł klimat świąt. Rozwiesiłam świecące kule, by móc już od progu naszego mieszkania poczuć magię świąt.



Wszystkim czytelnikom alburnumbybiel życzę zdrowych, pogodnych, miłych, spędzonych w gronie rodzinnym Świąt Bożego Narodzenia. Kochani przeżywajcie Święta a nie przeżuwajcie.
Dziękuję Wam za ten rok, za rosnącą liczbę odwiedzających i mam nadzieję ze zostaniecie ze mną i w przyszłym roku.
Buziaczki :*  

1 komentarz:

  1. Twoje wnętrze domu emanuje niesamowitą świeżością, super :)

    OdpowiedzUsuń